Σοβαρή η κατάσταση της 18χρονης μετά τη φονική καραμπόλα « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Σοβαρή η κατάσταση της 18χρονης μετά τη φονική καραμπόλα




Σοβαρή εξακολουθεί να είναι η κατάσταση της υγείας της 18χρονης που νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ μετά το πολύνεκρο δυστύχημα που σημειώθηκε την περασμένη Κυριακή στην Εγνατία Οδό.

Όπως ανέφερε ο διοικητής του ΑΧΕΠΑ, Παναγιώτης Παντελιάδης, η κατάσταση της υγείας των άλλων δυο σοβαρά τραυματισμένων, ενός 22χρονου και ενός 64χρονου παρουσίασε βελτίωση.

Μάλιστα, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο 22χρονος πήρε εξιτήριο προκειμένου να διακομιστεί σε άλλο νοσοκομείο όπου θα αντιμετωπιστεί το κάταγμα που έχει στο χέρι.

aerasnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook