Σοβαρή η κατάσταση της 18χρονης μετά τη φονική καραμπόλα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Σοβαρή η κατάσταση της 18χρονης μετά τη φονική καραμπόλα

στις   10:00 μ.μ.  |  Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014




Σοβαρή εξακολουθεί να είναι η κατάσταση της υγείας της 18χρονης που νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ μετά το πολύνεκρο δυστύχημα που σημειώθηκε την περασμένη Κυριακή στην Εγνατία Οδό.

Όπως ανέφερε ο διοικητής του ΑΧΕΠΑ, Παναγιώτης Παντελιάδης, η κατάσταση της υγείας των άλλων δυο σοβαρά τραυματισμένων, ενός 22χρονου και ενός 64χρονου παρουσίασε βελτίωση.

Μάλιστα, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο 22χρονος πήρε εξιτήριο προκειμένου να διακομιστεί σε άλλο νοσοκομείο όπου θα αντιμετωπιστεί το κάταγμα που έχει στο χέρι.

aerasnews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...