Σοβαρή εξακολουθεί να είναι η κατάσταση της υγείας της 18χρονης που νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ μετά το πολύνεκρο δυστύχημα που σημειώθηκε την περασμένη Κυριακή στην Εγνατία Οδό.
Όπως ανέφερε ο διοικητής του ΑΧΕΠΑ, Παναγιώτης Παντελιάδης, η κατάσταση της υγείας των άλλων δυο σοβαρά τραυματισμένων, ενός 22χρονου και ενός 64χρονου παρουσίασε βελτίωση.
Μάλιστα, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο 22χρονος πήρε εξιτήριο προκειμένου να διακομιστεί σε άλλο νοσοκομείο όπου θα αντιμετωπιστεί το κάταγμα που έχει στο χέρι.
aerasnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...