Η Τζένη Μπαλατσινού ξύπνησε το πρωί εκνευρισμένη. Ο λόγος δεν είναι γνωστός αλλά αντί την καθιερωμένη φωτογραφία που «ανεβάζει» στο instagram για καλημέρα σήμερα έβαλε μια που έγραφε:
«Τι έγινε σύμπαν; Κάνουμε τον μ@@@@α;». Η παρουσιάστρια φαίνεται ότι δεν περνάει και την καλύτερη περίοδο στη ζωή της και θέλησε να το μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους.
markos.tv
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!