Mε ποιόν τα έβαλε η Τζένη Μπαλατσινού; «Τι έγινε; Κάνουμε τον μ@@@@α;» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Mε ποιόν τα έβαλε η Τζένη Μπαλατσινού; «Τι έγινε; Κάνουμε τον μ@@@@α;»

Κατηγορία LIFESTYLE στις   1:00 π.μ.  |  Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014


Η Τζένη Μπαλατσινού ξύπνησε το πρωί εκνευρισμένη. Ο λόγος δεν είναι γνωστός αλλά αντί την καθιερωμένη φωτογραφία που «ανεβάζει» στο instagram για καλημέρα σήμερα έβαλε μια που έγραφε:


«Τι έγινε σύμπαν; Κάνουμε τον μ@@@@α;». Η παρουσιάστρια φαίνεται ότι δεν περνάει και την καλύτερη περίοδο στη ζωή της και θέλησε να το μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους.
markos.tv
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...