Η Τζένη Μπαλατσινού ξύπνησε το πρωί εκνευρισμένη. Ο λόγος δεν είναι γνωστός αλλά αντί την καθιερωμένη φωτογραφία που «ανεβάζει» στο instagram για καλημέρα σήμερα έβαλε μια που έγραφε:
«Τι έγινε σύμπαν; Κάνουμε τον μ@@@@α;». Η παρουσιάστρια φαίνεται ότι δεν περνάει και την καλύτερη περίοδο στη ζωή της και θέλησε να το μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους.
markos.tv
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...