H… παραδοσιακή εξέδρα στο Περιστέρι! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

H… παραδοσιακή εξέδρα στο Περιστέρι!

ξβηψ
Το Περιστέρι είναι παραδοσιακά μια φιλόξενη έδρα για τους οπαδούς του Παναιτωλικού.
Από την μία οι καλές σχέσεις που έχουν αναπτύξει οι Warriors με τους Fentagin, από την άλλη οι εκατοντάδες Αγρινιώτες που μένουν στην περιοχή, αλλά και το γεγονός ότι πρόκειται για ένα εύκολα προσβάσιμο γήπεδο από κάθε περιοχή της Αθήνας, είναι οι βασικές αιτιές που ποτέ τα «καναρίνια» δεν παίζουν μόνα τους εκεί… Αυτό φυσικά θα συμβεί και την μεθεπόμενη Κυριακή.

Πολλοί Αγρινιώτες θα δώσουν ραντεβού στο… πέταλο για να δουν για πρώτη φορά φέτος στο Λεκανοπέδιο τον Παναιτωλικό.

Βέβαια το γεγονός ότι φέτος το ματς γίνεται Κυριακή (μη εργάσιμη μέρα δηλαδή) και μάλιστα δεν είναι βραδινό (6.15 η σέντρα) θα βοηθήσει και τους φίλους της ομάδας στο Αγρίνιο να δώσουν το παρών είτε με τα ΙΧ, είτε με κάποια οργανωμένη εκδρομή.

agrinio-sports.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook