Μεσολόγγι:Θλίψη για το κτίριο του ΟΣΕ… « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Μεσολόγγι:Θλίψη για το κτίριο του ΟΣΕ…

Θλίψη για το κτίριο του ΟΣΕ…
Ακόμη παραμένει αναξιοποίητο ο κτίριο του ΟΣΕ στο Μεσολόγγι, παρόλο που έχει παραχωρηθεί στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Το ΚΠΕ έχει εκφράσει την θέληση να το ανακατασκευάσει και να το χρησιμοποιήσει για τις ανάγκες του κέντρου, όμως, πιθανά, να μην έχει ακόμη βρει τα χρήματα που απαιτούνται. Όσο, βέβαια, δεν βρίσκονται αυτά τα χρήματα, τόσο το κτίριο θα καταρρέει, όχι μόνο από το πέρασμα του χρόνου, αλλά και από τις επιδρομές εκείνων που το χρησιμοποιούν ως καταφύγιο. Ο δήμος έχει κατ’ επανάληψη παρέμβει, έχει καθαρίσει και ασφαλίσει το κτίριο, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους χρήστες ναρκωτικών και τους τσιγγάνους, να μπαίνουν ξανά μέσα και να δημιουργούν ζημιές.
Το τελευταίο διάστημα οι πόρτες που ήταν ανοικτές, χτίστηκαν με τούβλα, προσωρινά, προκειμένου να δυσκολέψουν τους εισβολείς να ξαναμπούν....
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 28/08 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
 

ΔΕΊΤΕ ΦΤΌΓΡΑΦΊΕΣ

  • Click to enlarge image ktirioosexalia-7.jpg
  • Click to enlarge image ktirioosexalia2.jpg
  • Click to enlarge image ktirioosexalia3.jpg
  • Click to enlarge image ktirioosexalia5.jpg
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook