Κίνδυνος για την υγεία κατοίκων και μαθητών απο αντλιοστάσιο στο Μεσολόγγι(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Κίνδυνος για την υγεία κατοίκων και μαθητών απο αντλιοστάσιο στο Μεσολόγγι(ΦΩΤΟ)

Κίνδυνος για την υγεία κατοίκων και μαθητών απο αντλιοστάσιο στο Μεσολόγγι(ΦΩΤΟ)


Το αντλιοστάσιο της ΔΕΥΑΜ (δίπλα στο Γυμνάσιο) είναι σε άθλια κατάσταση .
Είναι ασυντήρητο, και υπολειτουργούν οι αντλίες, με αποτέλεσμα καθημερινά η δυσοσμία να είναι έντονη και να πλημμυρίζει με λύματα .
Υποτίθεται ότι το επισκευάζουν αλλά συνέχεια είναι χαλασμένο (Ας εξετάσουν οι αρμόδιοι το κόστος της ανεπαρκούς συντήρησης) .
Αποκορύφωμα της ελλιπούς συντήρησης και της υπολειτουργίας του ήταν στις 22/9/2014 να πλημμυρίσει η γύρω περιοχή με λύματα και ακάθαρτα νερά και η δυσοσμία να μην υποφέρεται.
Όλα αυτά σε απόσταση 10 μέτρων από τα παιδιά που φοιτούν στο Γυμνάσιο .
Υ.Γ. :Η κατάσταση που περιγράφει με λόγια αλλά και με φωτογραφίες ντοκουμέντα ο αναγνώστης μας είναι πέρα για πέρα επικίνδυνη για την υγεία των παιδιών αλλά και των κατοίκων της περιοχής.
Ευχαριστούμε τον αναγνώστη για την ενημέρωση και περιμένουμε στο emailonairnewsgr@gmail.com  να μας στείλετε τις δικές σας καταγγελίες.
deyam2deyam3
deyam

onairnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook