Κίνδυνος για την υγεία κατοίκων και μαθητών απο αντλιοστάσιο στο Μεσολόγγι(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Κίνδυνος για την υγεία κατοίκων και μαθητών απο αντλιοστάσιο στο Μεσολόγγι(ΦΩΤΟ)

στις   2:15 μ.μ.  |  Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Κίνδυνος για την υγεία κατοίκων και μαθητών απο αντλιοστάσιο στο Μεσολόγγι(ΦΩΤΟ)


Το αντλιοστάσιο της ΔΕΥΑΜ (δίπλα στο Γυμνάσιο) είναι σε άθλια κατάσταση .
Είναι ασυντήρητο, και υπολειτουργούν οι αντλίες, με αποτέλεσμα καθημερινά η δυσοσμία να είναι έντονη και να πλημμυρίζει με λύματα .
Υποτίθεται ότι το επισκευάζουν αλλά συνέχεια είναι χαλασμένο (Ας εξετάσουν οι αρμόδιοι το κόστος της ανεπαρκούς συντήρησης) .
Αποκορύφωμα της ελλιπούς συντήρησης και της υπολειτουργίας του ήταν στις 22/9/2014 να πλημμυρίσει η γύρω περιοχή με λύματα και ακάθαρτα νερά και η δυσοσμία να μην υποφέρεται.
Όλα αυτά σε απόσταση 10 μέτρων από τα παιδιά που φοιτούν στο Γυμνάσιο .
Υ.Γ. :Η κατάσταση που περιγράφει με λόγια αλλά και με φωτογραφίες ντοκουμέντα ο αναγνώστης μας είναι πέρα για πέρα επικίνδυνη για την υγεία των παιδιών αλλά και των κατοίκων της περιοχής.
Ευχαριστούμε τον αναγνώστη για την ενημέρωση και περιμένουμε στο emailonairnewsgr@gmail.com  να μας στείλετε τις δικές σας καταγγελίες.
deyam2deyam3
deyam

onairnews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...