Το αντλιοστάσιο της ΔΕΥΑΜ (δίπλα στο Γυμνάσιο) είναι σε άθλια κατάσταση .
Είναι ασυντήρητο, και υπολειτουργούν οι αντλίες, με αποτέλεσμα καθημερινά η δυσοσμία να είναι έντονη και να πλημμυρίζει με λύματα .
Υποτίθεται ότι το επισκευάζουν αλλά συνέχεια είναι χαλασμένο (Ας εξετάσουν οι αρμόδιοι το κόστος της ανεπαρκούς συντήρησης) .
Υποτίθεται ότι το επισκευάζουν αλλά συνέχεια είναι χαλασμένο (Ας εξετάσουν οι αρμόδιοι το κόστος της ανεπαρκούς συντήρησης) .
Αποκορύφωμα της ελλιπούς συντήρησης και της υπολειτουργίας του ήταν στις 22/9/2014 να πλημμυρίσει η γύρω περιοχή με λύματα και ακάθαρτα νερά και η δυσοσμία να μην υποφέρεται.
Όλα αυτά σε απόσταση 10 μέτρων από τα παιδιά που φοιτούν στο Γυμνάσιο .
Κάτοικος Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου.
Υ.Γ. :Η κατάσταση που περιγράφει με λόγια αλλά και με φωτογραφίες ντοκουμέντα ο αναγνώστης μας είναι πέρα για πέρα επικίνδυνη για την υγεία των παιδιών αλλά και των κατοίκων της περιοχής.
Ευχαριστούμε τον αναγνώστη για την ενημέρωση και περιμένουμε στο emailonairnewsgr@gmail.com να μας στείλετε τις δικές σας καταγγελίες.
onairnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...