Απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας δέχθηκε πριν λίγη ώρα υποκατάστημα τράπεζας στην οδό Βουκουρεστίου στο κέντρο της Αθήνας. Η προειδοποίηση δεν είχε χρονικό περιθώριο ενώ ήδη στο σημείο βρίσκονται πυροτεχνουργοί του ΤΕΕΜ που ελέγχουν το κτίριο και τους δρόμους περιμετρικά της τράπεζας.
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!