Την κινητοποίηση της Αρχαιολογικής υπηρεσίας προκάλεσαν τα ευρήματα ανθρώπινων οστών, κατά τη διάρκεια έργων του Δήμου Θεσσαλονίκης επί της οδού Αγίας Σοφίας.
Σύμφωνα με το e-Saloniki.gr, οι αρχαιολόγοι εκτιμούν ότι πρόκειται για οστά Βυζαντινής περιόδου, κάτι σύνηθες στις ανασκαφές της Θεσσαλονίκης.
Τα έργα γίνονταν για την τοποθέτηση υπόγειου κάδου.
ΠΗΓΗ: e-saloniki.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!