Έκπληκτοι έμειναν σήμερα το πρωί οι εκπαιδευτικοί και οι καθαρίστριες του Γυμνασίου Κατοχής όταν είδαν ότι έλειπε το αλεξικέραυνο από το κτίριο του σχολείου.Το περαστικό καταγγέλθηκε στο αστυνομικό τμήμα Αιτωλικού ένω πιθανολογείται ότι η κλοπή έγινε μέσα στο Σαββατοκύριακο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!