Έκλεψαν το αλεξικέραυνο απο το γυμνάσιο Κατοχής. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Έκλεψαν το αλεξικέραυνο απο το γυμνάσιο Κατοχής.

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:47 μ.μ.  |  Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014


Έκπληκτοι έμειναν σήμερα το πρωί οι  εκπαιδευτικοί και οι καθαρίστριες του Γυμνασίου Κατοχής όταν είδαν ότι έλειπε  το αλεξικέραυνο από το κτίριο του σχολείου.Το περαστικό καταγγέλθηκε στο αστυνομικό τμήμα Αιτωλικού ένω πιθανολογείται ότι η κλοπή έγινε μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...