Αν και η ΑΕΚ αθωώθηκε για την είσοδο των φίλων της στο τέλος του φιλικού αγώνα με την Ρόμα, ο ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας άσκηκε έφεση και ζητάει την τιμωρία της.
Ο Κωνσταντίνος Πετρόπουλος θεωρεί ότι η ΑΕΚ πρέπει να τιμωρηθεί για την είσοδο των οπαδών της στο τέλος του αγώνα με τη Ρόμα παρά το ότι αυτό έγινε για να πάρουν φανέλες από τους παίκτες.
Ο ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας άσκησε έφεση κατά την αθωωτικής πρωτόδικης απόφασης αλλά οι άνθρωποι της Ένωσης δεν ανησυχούν ενώ εκφράζουν την απορία τους για την κίνηση του Κωνσταντίνου Πετρόπουλου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!