Αν και η ΑΕΚ αθωώθηκε για την είσοδο των φίλων της στο τέλος του φιλικού αγώνα με την Ρόμα, ο ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας άσκηκε έφεση και ζητάει την τιμωρία της.
Ο Κωνσταντίνος Πετρόπουλος θεωρεί ότι η ΑΕΚ πρέπει να τιμωρηθεί για την είσοδο των οπαδών της στο τέλος του αγώνα με τη Ρόμα παρά το ότι αυτό έγινε για να πάρουν φανέλες από τους παίκτες.
Ο ποδοσφαιρικός Εισαγγελέας άσκησε έφεση κατά την αθωωτικής πρωτόδικης απόφασης αλλά οι άνθρωποι της Ένωσης δεν ανησυχούν ενώ εκφράζουν την απορία τους για την κίνηση του Κωνσταντίνου Πετρόπουλου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...