Φωτιά εκδηλώθηκε πριν λίγη ώρα στον πρώτο όροφο εγκαταλελειμμένης μονοκατοικίας στην οδό Σπύρου Τρικούπη στα Εξάρχεια. Αυτή την στιγμή επιχειρούν στο σημείο 18 πυροσβέστες με τρία οχήματα.
Δείτε την φωτογραφία:
enikos
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook