Κατηγορία
ΕΛΛΑΔΑ
στις
11:28 μ.μ.
| 
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014
Φωτιά εκδηλώθηκε πριν λίγη ώρα στον πρώτο όροφο εγκαταλελειμμένης μονοκατοικίας στην οδό Σπύρου Τρικούπη στα Εξάρχεια. Αυτή την στιγμή επιχειρούν στο σημείο 18 πυροσβέστες με τρία οχήματα.