Νοσηλεύονται στο νοσοκομείο τα τία αδέρφια από τον Γαλατά. « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Νοσηλεύονται στο νοσοκομείο τα τία αδέρφια από τον Γαλατά.


Παραδόθηκαν τελικά χτες αργά το βράδυ τα τρία αδέρφια που είχαν ταμπουρωθεί στο σπίτι τους στο Γαλατά και απειλούσαν να αυτοκτονήσουν.

Μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Μεσολογγίου όπου και βρίσκονται μέχρι και αυτή την ώρα υπό την διακριτική παρακολούθηση της αστυνομίας δεδομένου ότι ακόμα δεν έχει απαγγελθεί κατηγορία και αναμένεται η εξέτασή τους από τον ψυχίατρο του νοσοκομείου

Το σπίτι έχει αποκλεισθεί και φυλάσσεται από αστυνομικούς και σε λίγη ώρα θα ερευνηθεί.aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook