Παραδόθηκαν τελικά χτες αργά το βράδυ τα τρία αδέρφια που είχαν ταμπουρωθεί στο σπίτι τους στο Γαλατά και απειλούσαν να αυτοκτονήσουν.
Μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Μεσολογγίου όπου και βρίσκονται μέχρι και αυτή την ώρα υπό την διακριτική παρακολούθηση της αστυνομίας δεδομένου ότι ακόμα δεν έχει απαγγελθεί κατηγορία και αναμένεται η εξέτασή τους από τον ψυχίατρο του νοσοκομείου
Το σπίτι έχει αποκλεισθεί και φυλάσσεται από αστυνομικούς και σε λίγη ώρα θα ερευνηθεί.aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...