Νοσηλεύονται στο νοσοκομείο τα τία αδέρφια από τον Γαλατά. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Νοσηλεύονται στο νοσοκομείο τα τία αδέρφια από τον Γαλατά.

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:57 π.μ.  |  Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014


Παραδόθηκαν τελικά χτες αργά το βράδυ τα τρία αδέρφια που είχαν ταμπουρωθεί στο σπίτι τους στο Γαλατά και απειλούσαν να αυτοκτονήσουν.

Μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Μεσολογγίου όπου και βρίσκονται μέχρι και αυτή την ώρα υπό την διακριτική παρακολούθηση της αστυνομίας δεδομένου ότι ακόμα δεν έχει απαγγελθεί κατηγορία και αναμένεται η εξέτασή τους από τον ψυχίατρο του νοσοκομείου

Το σπίτι έχει αποκλεισθεί και φυλάσσεται από αστυνομικούς και σε λίγη ώρα θα ερευνηθεί.aixmi-news.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...