Το Νοέμβριο 2014 ο Σύλλογος Τριτέκνων θα διανείμει δωρεάν ζυμαρικά στα μέλη του. Καλεί τα ενδιαφερόμενα μέλη του να δηλώσουν συμμετοχή έως 20 Οκτωμβρίου. Υπογραμμίζει ως απαραίτητη προϋπόθεση την πληρωμή της συνδρομής για το έτος 2014
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!