Το Νοέμβριο 2014 ο Σύλλογος Τριτέκνων θα διανείμει δωρεάν ζυμαρικά στα μέλη του. Καλεί τα ενδιαφερόμενα μέλη του να δηλώσουν συμμετοχή έως 20 Οκτωμβρίου. Υπογραμμίζει ως απαραίτητη προϋπόθεση την πληρωμή της συνδρομής για το έτος 2014
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...