Ο Παπακούλι Ντιόπ έφτασε μια “ανάσα” από τον Ολυμπιακό, καθώς όπως παραδέχθηκε ο ίδιος η Λεβάντε είχε συμφωνήσει με τους Πειραιώτες.
Αναλυτικά ο Σενεγελέζος μέσος δήλωσε:
"Επρόκειτο να υπογράψω στον Ολυμπιακό, ο οποίος είχε έρθει σε συμφωνία με την ομάδα μου (Λεβάντε). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο δεν αγωνίστηκα στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, για να αποφύγω το ρίσκο ενός τραυματισμού.
Στο τέλος χάλασε η συμφωνία. Οι δύο σύλλογοι δεν μπόρεσαν να βρουν σημείο επαφής. Προς το παρόν μένω στη Λεβάντε και θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον".
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!