Ο Παπακούλι Ντιόπ έφτασε μια “ανάσα” από τον Ολυμπιακό, καθώς όπως παραδέχθηκε ο ίδιος η Λεβάντε είχε συμφωνήσει με τους Πειραιώτες.
Αναλυτικά ο Σενεγελέζος μέσος δήλωσε:
"Επρόκειτο να υπογράψω στον Ολυμπιακό, ο οποίος είχε έρθει σε συμφωνία με την ομάδα μου (Λεβάντε). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο δεν αγωνίστηκα στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, για να αποφύγω το ρίσκο ενός τραυματισμού.
Στο τέλος χάλασε η συμφωνία. Οι δύο σύλλογοι δεν μπόρεσαν να βρουν σημείο επαφής. Προς το παρόν μένω στη Λεβάντε και θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον".
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...