Ντιόπ: Δεν έπαιξα στην πρεμιέρα λόγω Ολυμπιακού « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Ντιόπ: Δεν έπαιξα στην πρεμιέρα λόγω Ολυμπιακού

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   11:58 μ.μ.  |  Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Ντιόπ: Δεν έπαιξα στην πρεμιέρα λόγω Ολυμπιακού
Ο Παπακούλι Ντιόπ έφτασε μια “ανάσα” από τον Ολυμπιακό, καθώς όπως παραδέχθηκε ο ίδιος η Λεβάντε είχε συμφωνήσει με τους Πειραιώτες.
Αναλυτικά ο Σενεγελέζος μέσος δήλωσε:

"Επρόκειτο να υπογράψω στον Ολυμπιακό, ο οποίος είχε έρθει σε συμφωνία με την ομάδα μου (Λεβάντε). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο δεν αγωνίστηκα στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, για να αποφύγω το ρίσκο ενός τραυματισμού.

Στο τέλος χάλασε η συμφωνία. Οι δύο σύλλογοι δεν μπόρεσαν να βρουν σημείο επαφής. Προς το παρόν μένω στη Λεβάντε και θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον".
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...