Χωρίς μετρό για 4 ώρες την Τετάρτη « aitoloakarnanianet

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Χωρίς μετρό για 4 ώρες την Τετάρτη

Χωρίς μετρό για 4 ώρες την Τετάρτη
Την ερχόμενη Τετάρτη από τη 13:00 έως τις 17:00, δεν θα λειτουργήσει το μετρό στην Αθήνα, λόγω της τετράωρης στάσης εργασίας που έχει προκηρύξει το επιχειρησιακό σωματείο εργαζομένων σταθερών συγκοινωνιών «Σέλμα».

Οι εργαζόμενοι τις ώρες αυτές θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση στο αμαξοστάσιο των Σεπολίων.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook