Χωρίς μετρό για 4 ώρες την Τετάρτη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Χωρίς μετρό για 4 ώρες την Τετάρτη

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:22 μ.μ.  |  Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Χωρίς μετρό για 4 ώρες την Τετάρτη
Την ερχόμενη Τετάρτη από τη 13:00 έως τις 17:00, δεν θα λειτουργήσει το μετρό στην Αθήνα, λόγω της τετράωρης στάσης εργασίας που έχει προκηρύξει το επιχειρησιακό σωματείο εργαζομένων σταθερών συγκοινωνιών «Σέλμα».

Οι εργαζόμενοι τις ώρες αυτές θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση στο αμαξοστάσιο των Σεπολίων.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...