Τέλος στη ζωή του αποπειράθηκε να βάλει χθες στο Αγρίνιο ένας 33χρονος άνδρας ο οπίος , καταπίε ποσότητα χαπίων.. Ο άνδρας βρισκοταν μέσα στο σπίτι του κι έγινε αντιληπτός απο οικείο του και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Αγρινίου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!