Αγρίνιο: 33χρονος αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει με χάπια « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Αγρίνιο: 33χρονος αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει με χάπια

Αγρίνιο: 33χρονος αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει με χάπια Μέσα στο σπίτι του
Τέλος στη ζωή του αποπειράθηκε να βάλει χθες στο Αγρίνιο ένας 33χρονος άνδρας ο οπίος  , καταπίε ποσότητα χαπίων.. Ο άνδρας βρισκοταν μέσα στο σπίτι του κι έγινε αντιληπτός απο οικείο του και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο  του Αγρινίου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook