Αγρίνιο: 33χρονος αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει με χάπια « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Αγρίνιο: 33χρονος αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει με χάπια

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:06 μ.μ.  |  Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Αγρίνιο: 33χρονος αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει με χάπια Μέσα στο σπίτι του
Τέλος στη ζωή του αποπειράθηκε να βάλει χθες στο Αγρίνιο ένας 33χρονος άνδρας ο οπίος  , καταπίε ποσότητα χαπίων.. Ο άνδρας βρισκοταν μέσα στο σπίτι του κι έγινε αντιληπτός απο οικείο του και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο  του Αγρινίου.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...