Το πρώτο ηλιακό τρίκυκλο κατασκευάστηκε στο Αγρίνιο.(βίντεο) « aitoloakarnanianet

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Το πρώτο ηλιακό τρίκυκλο κατασκευάστηκε στο Αγρίνιο.(βίντεο)

0hliako
Το τρίκυκλο κατασκευάστηκε από σπουδαστές του Πανεπιστημίου του Αγρινίου, φορτίζει με τον ήλιο και μπορεί να διανύσει σε συνεχή χρήση χωρίς φορτιση έως και 30 χιλιόμετρα.Δείτε το βίντεο απο ην τηλεόραση του Σκαι
























loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook