Το πρώτο ηλιακό τρίκυκλο κατασκευάστηκε στο Αγρίνιο.(βίντεο) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Το πρώτο ηλιακό τρίκυκλο κατασκευάστηκε στο Αγρίνιο.(βίντεο)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:34 μ.μ.  |  Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

0hliako
Το τρίκυκλο κατασκευάστηκε από σπουδαστές του Πανεπιστημίου του Αγρινίου, φορτίζει με τον ήλιο και μπορεί να διανύσει σε συνεχή χρήση χωρίς φορτιση έως και 30 χιλιόμετρα.Δείτε το βίντεο απο ην τηλεόραση του Σκαι
























Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...