Εθελοντική αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής στο κοινοτικό κατάστημα Τρικόρφου από κινητή μονάδα αιμοληψίας του Νοσοκομείου Άγιος Αντρέας Πατρών.
Η συμμετοχή ήταν ικανοποιητική με αρκετούς κατοίκους να συμμετέχουν στην αιμοδοσία. Η επόμενη θα θα πραγματοποιηθεί μετά από έξι μήνες.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!