Ρομά έδειραν πολίτη στο Αγρίνιο έξω από το αστυνομιό τμήμα! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Ρομά έδειραν πολίτη στο Αγρίνιο έξω από το αστυνομιό τμήμα!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ομάδα Ρομά επιτέθηκε με ρόπαλα σε πολίτη, μπροστά στην πύλη του Αστυνομικού Μεγάρου-Καμία σύλληψη.

Στο νοσοκομείο Αγρινίου μεταβαίνει αυτή την ώρα ο πολίτης, που λίγο νωρίτερα δέχθηκε, σύμφωνα με επώνυμη καταγγελία στο agrinioreport.com, την απρόκλητη επίθεση ομάδας Ρομά, όσο αυτός περίμενε τον αδερφό του έξω από την πύλη του Αστυνομικού Μεγάρου Ακαρνανίας.

Οι Ρομά που του επιτέθηκαν, προφανώς πληροφορήθηκαν την εκεί παρουσία του, αφού, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει ο αδερφός του, όλα έγιναν με καταδρομικό τρόπο: Έφτασαν στο σημείο με αυτοκίνητο, κατέβηκαν κρατώντας ρόπαλα, τον χτύπησαν …και έφυγαν ανενόχλητοι.

Να σημειωθεί ότι ο αδερφός του θύματος είναι ο επιχειρηματίας που προ ημερών δέχθηκε την επίθεση από ομάδα νεαρών στην οικεία του. Μάλιστα, για αυτή την υπόθεση βρίσκεται σήμερα, απ’ το πρωί, στην αστυνομία.

Το γεγονός ότι δεν υπήρξαν συλλήψεις για τα όσα απίστευτα συνέβησαν πριν από λίγο, προκάλεσε τις έντονες διαμαρτυρίες του στους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook