Πλιάτσικο στο παλιό νοσοκομείο Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Πλιάτσικο στο παλιό νοσοκομείο Αγρινίου

Πλιάτσικο στο παλιό νοσοκομείο Αγρινίου
Δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται οργανωμένο πλιάτσικο στο εγκαταλειμμένο παλαιό νοσοκομείο Αγρινίου.
Αυτή τη φορά, όμως, οι επιτήδειοι προκάλεσαν μεγάλη ζημιά, αφού κατάφεραν να ξηλώσουν περίπου 100 χαλκοσωλήνες, που σκόπευαν να μεταφέρουν με το αυτοκίνητο που είχαν μαζί τους.

Το σχέδιο τους ωστόσο δεν ολοκληρώθηκε ποτέ καθώς συνελήφθησαν απο τους αστυνομικούς.

Οι δράστες, ηλικίας 31, 33 και 43 ετών,α οδηγηθούν στον εισαγγελέα.

πηγή: agrinioreport

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook