Πλιάτσικο στο παλιό νοσοκομείο Αγρινίου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Πλιάτσικο στο παλιό νοσοκομείο Αγρινίου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:35 μ.μ.  |  Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Πλιάτσικο στο παλιό νοσοκομείο Αγρινίου
Δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται οργανωμένο πλιάτσικο στο εγκαταλειμμένο παλαιό νοσοκομείο Αγρινίου.
Αυτή τη φορά, όμως, οι επιτήδειοι προκάλεσαν μεγάλη ζημιά, αφού κατάφεραν να ξηλώσουν περίπου 100 χαλκοσωλήνες, που σκόπευαν να μεταφέρουν με το αυτοκίνητο που είχαν μαζί τους.

Το σχέδιο τους ωστόσο δεν ολοκληρώθηκε ποτέ καθώς συνελήφθησαν απο τους αστυνομικούς.

Οι δράστες, ηλικίας 31, 33 και 43 ετών,α οδηγηθούν στον εισαγγελέα.

πηγή: agrinioreport

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...