Καλοκαιρινές βουτιές, ήλιος, θάλασσα… Η Δούκισσα Νομικού κάνει διακοπές και το απολαμβάνει!
Ανέβασε μάλιστα μία φωτογραφία στο προσωπικό της λογαριασμό στο facebook στην οποία τρώει μία φέτα καρπούζι!
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|