Υποτονική είναι η κίνηση στο κέντρο της Αμφιλοχίας το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου. Χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση και χωρίς τη συχνή παρέμβαση της τροχαίας διεξάγεται από το πρωί η κίνηση στον κόμβο της Αμφιλοχίας. Να σημειωθεί ότι τέτοιες μέρες, η δύναμη της τροχαίας Αμφιλοχίας, ενισχύονταν προκειμένου να διευκολυνθεί η διέλευση των οχημάτων. Ίδια γεύση και στην αγορά της πόλης. Αυτή είναι μια χαρακτηριστική εικόνα του πρωτογενούς πλεονάσματος και της ανάπτυξης που έρχεται…
e-maistros.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!