Τι φταίει σε αυτή την πόλη; « aitoloakarnanianet

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Τι φταίει σε αυτή την πόλη;

Τι φταίει σε αυτή την πόλη;
Για µια λιµνοθάλασσα είµαστε υπερήφανοι σε αυτή την πόλη και λαχταρούµε τον περίπατο κατά µήκος της.

Τα ξύλινα παγκάκια δεν «άντεξαν» πολύ καιρό στην φθορά του χρόνου αλλά και στις επιδροµές αετονύχηδων. Τοποθετήθηκαν, λοιπόν, αυτά τα άχαρα αλλά χρήσιµα τσιµεντένια παγκάκια. Γίνανε κι αυτά στόχος τώρα…Η επιστήµη διερευνά την ιδιαίτερη αυτή ευχαρίστηση που νιώθει ο…δράστης!
aixminews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook