Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η έκθεση ζωγραφικής των μαθητών της Σπυριδούλας Ζερβούλη « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η έκθεση ζωγραφικής των μαθητών της Σπυριδούλας Ζερβούλη

ZERBOYLH ZOGRAFIKH 2014
Η έκθεση άνοιξε χθες βράδυ στο παλιό δημοτικό σχολείο, Aίθουσα «Σπύρος Αχείμαστος» για τους μαθητές, τους γονείς και το κοινό και θα διαρκέσει μέχρι στις 5 Αυγούστου, καθημερινά 7:00-9:00 το απόγευμα.
Τα έργα των παιδιών εξέπληξαν τους επισκέπτες για τη φαντασία τους κι ήταν φτιαγμένα με πολύ μεράκι και αγάπη για την τέχνη.
Στα εγκαίνια παρευρέθηκαν ο νέος Δήμαρχος Ακτίου –Βόνιτσας Γεώργιος Αποστολάκης, ο πρόεδρος του Δημοτικής κοινότητας Παλαίρου Θανάσης Λίτος, ο νεοεκλεγείς πρόεδρος Τάκης Σταχτιάρης, οι νεοεκλεγέντες δημοτικοί σύμβουλοι Ακτίου Βόνιτσας: Νίκος Τσάκαλης, Κώστας Φραδέλος, Κώστας Μπαλατσούρας και Γιώργος Κατσαμπίρης, ο φωτογράφος Ανδρέας Κουτσοθανάσης από το Αγρίνιο και πολλοί φιλότεχνοι από τη Λευκάδα, το Αγρίνιο και τα γύρω χωριά.
 
xiromeronews.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook