Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η έκθεση ζωγραφικής των μαθητών της Σπυριδούλας Ζερβούλη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η έκθεση ζωγραφικής των μαθητών της Σπυριδούλας Ζερβούλη

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:15 μ.μ.  |  Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

ZERBOYLH ZOGRAFIKH 2014
Η έκθεση άνοιξε χθες βράδυ στο παλιό δημοτικό σχολείο, Aίθουσα «Σπύρος Αχείμαστος» για τους μαθητές, τους γονείς και το κοινό και θα διαρκέσει μέχρι στις 5 Αυγούστου, καθημερινά 7:00-9:00 το απόγευμα.
Τα έργα των παιδιών εξέπληξαν τους επισκέπτες για τη φαντασία τους κι ήταν φτιαγμένα με πολύ μεράκι και αγάπη για την τέχνη.
Στα εγκαίνια παρευρέθηκαν ο νέος Δήμαρχος Ακτίου –Βόνιτσας Γεώργιος Αποστολάκης, ο πρόεδρος του Δημοτικής κοινότητας Παλαίρου Θανάσης Λίτος, ο νεοεκλεγείς πρόεδρος Τάκης Σταχτιάρης, οι νεοεκλεγέντες δημοτικοί σύμβουλοι Ακτίου Βόνιτσας: Νίκος Τσάκαλης, Κώστας Φραδέλος, Κώστας Μπαλατσούρας και Γιώργος Κατσαμπίρης, ο φωτογράφος Ανδρέας Κουτσοθανάσης από το Αγρίνιο και πολλοί φιλότεχνοι από τη Λευκάδα, το Αγρίνιο και τα γύρω χωριά.
 
xiromeronews.blogspot.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...