Η έκθεση άνοιξε χθες βράδυ στο παλιό δημοτικό σχολείο, Aίθουσα «Σπύρος Αχείμαστος» για τους μαθητές, τους γονείς και το κοινό και θα διαρκέσει μέχρι στις 5 Αυγούστου, καθημερινά 7:00-9:00 το απόγευμα.
Τα έργα των παιδιών εξέπληξαν τους επισκέπτες για τη φαντασία τους κι ήταν φτιαγμένα με πολύ μεράκι και αγάπη για την τέχνη.
Στα εγκαίνια παρευρέθηκαν ο νέος Δήμαρχος Ακτίου –Βόνιτσας Γεώργιος Αποστολάκης, ο πρόεδρος του Δημοτικής κοινότητας Παλαίρου Θανάσης Λίτος, ο νεοεκλεγείς πρόεδρος Τάκης Σταχτιάρης, οι νεοεκλεγέντες δημοτικοί σύμβουλοι Ακτίου Βόνιτσας: Νίκος Τσάκαλης, Κώστας Φραδέλος, Κώστας Μπαλατσούρας και Γιώργος Κατσαμπίρης, ο φωτογράφος Ανδρέας Κουτσοθανάσης από το Αγρίνιο και πολλοί φιλότεχνοι από τη Λευκάδα, το Αγρίνιο και τα γύρω χωριά.
xiromeronews.blogspot.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
1.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)