Δύο άτομα που νοσηλεύονταν στην Ψυχιατρική Κλινική του Νοσοκομείου του Ρίου κατάφεραν να ξεφύγουν και «τριγυρνούν» στους δρόμους της Πάτρας.
Πρόκειται για μία νεαρή γυναίκα ξανθιά με γαλάζια μάτια από την περιοχή της Αιγιάλειας που τελευταία φορά εντοπίστηκε στην περιοχή του ΟΣΕ και έναν άνδρα νεαρό ο οποίος κατάφερε να φύγει γύρω στι&s igmaf; 7 το απόγευμα.
Η αστυνομία έχει ειδοποιηθεί και αναζητά και τους δύο.
patrastime.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!