Το αδιαχώρητο σημειώθηκε και φέτος στην «Γιορτή Πρατίνας» που διοργανώθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά κάθε Πρωτομαγιά στο εξωκλήσι των Αγίων Ταξιαρχών, με πρωτοβουλία του τοπικού πολιτιστικού συλλόγου.
Οι κτηνοτρόφοι της περιοχής προσφέρουν τις προβατίνες, οι οποίες ψήνονται σε ψησταριές που στήνονται στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας. Η εκδήλωση, που ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια από μια παρέα φίλων που θέλησαν να γιορτάσουν την Πρωτομαγιά στην εξοχή, έχει γίνει πλέον θεσμός και κάθε χρόνο συγκεντρώνει όλο και περισσότερο κόσμο. Μια τέτοια ευκαιρία βέβαια δεν θα μπορούσαν να χάσουν οι υποψήφιοι δήμαρχοι, δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι, οι οποίοι βρέθηκαν στην εκδήλωση προκειμένου να έρθουν σε επαφή με τους ψηφοφόρους τους μοιράζοντας και τις απαραίτητες για την εποχή καρτούλες...
Εκτός από αυτό όμως το διασκέδασαν με την ψυχή τους, αφού χόρεψαν και γλέντησαν με παραδοσιακή μουσική.
aixminews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!