Δύσκολη έχει γίνει πλέον η εξασφάλιση καυσίμων για τα οχήματα του δήμου Μεσολογγίου, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, που έχει πλήξει και τους πρατηριούχους.
Η έλλειψη ρευστότητας αναγκάζει τους πρατηριούχους να μη συμμετέχουν στους διαγωνισμούς που βγάζει ο δήμος για την προμήθεια καυσίμων, αφού δεν έχουν τη δυνατότητα να προπληρώσουν μεγάλα ποσά στην εταιρεία με την οποία συνεργάζονται και να περιμένουν από το δήμο να πάρουν πίσω τα χρήματά τους. Αξίζει βέβαια να αναφερθεί ότι ο δήμος, όπως διαβεβαιώνει ο δήμαρχος Π. Κατσούλης, δεν οφείλει ούτε ένα ευρώ στα πρατήρια της περιοχής, όμως δεν έχει και το περιθώριο να προπληρώνει τα καύσιμα που θα καταναλώσουν τα οχήματά του...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 24/04 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!