Η Ελένη Μενεγάκη ανέβασε στο twitter φωτογραφία από το πρώτο της μπάνιο στην Άνδρο.
"Το καλοκαίρι ξεκίνησε. Ελπίζω να περάσουμε όλοι καλά" σχολίασε η παρουσιάστρια.
ενικος
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!