ΦΩΤΟ-Μενεγάκη: Το καλοκαίρι ξεκίνησε « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΦΩΤΟ-Μενεγάκη: Το καλοκαίρι ξεκίνησε

ΦΩΤΟ-Μενεγάκη: Το καλοκαίρι ξεκίνησε
Η Ελένη Μενεγάκη ανέβασε στο twitter φωτογραφία από το πρώτο της μπάνιο στην Άνδρο.

"Το καλοκαίρι ξεκίνησε. Ελπίζω να περάσουμε όλοι καλά" σχολίασε η παρουσιάστρια.

ενικος
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook