ΦΩΤΟ-Μενεγάκη: Το καλοκαίρι ξεκίνησε « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΦΩΤΟ-Μενεγάκη: Το καλοκαίρι ξεκίνησε

Κατηγορία LIFESTYLE στις   6:03 μ.μ.  |  Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΦΩΤΟ-Μενεγάκη: Το καλοκαίρι ξεκίνησε
Η Ελένη Μενεγάκη ανέβασε στο twitter φωτογραφία από το πρώτο της μπάνιο στην Άνδρο.

"Το καλοκαίρι ξεκίνησε. Ελπίζω να περάσουμε όλοι καλά" σχολίασε η παρουσιάστρια.

ενικος
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...