Ξεκίνησαν το ταξίδι τους από το βράδυ οι οπαδοί του ΠΑΟΚ από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, προκειμένου να παρακολουθήσουν τον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος στο ΟΑΚΑ.
Στις φωτογραφίες που έστειλε αναγνώστης στο enikos.gr, οι οδηγοί των πούλμαν που μεταφέρουν τους οπαδούς, έκαναν μία στάση στα διόδια των Μαλγάρων.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!