Πρίν απο λίγο:Καραμπόλα πέντε λεωφορείων με οπαδούς του ΠΑΟΚ.(φωτο) « aitoloakarnanianet

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Πρίν απο λίγο:Καραμπόλα πέντε λεωφορείων με οπαδούς του ΠΑΟΚ.(φωτο)

ΦΩΤΟ-Καραμπόλα πέντε λεωφορείων με οπαδούς του ΠΑΟΚ
Καραμπόλα στην οποία ενεπλάκησαν πέντε λεωφορεία με οπαδούς του ΠΑΟΚ που ταξίδευαν στην Αθήνα για τον τελικό σημειώθηκε στις 6:30 το πρωί έξω από το Βελεστίνο στον Βόλο.
Ευτυχώς δεν υπήρξαν τραυματισμοί παρά μόνο σοβαρές υλικές ζημιές που ακινητοποίησαν τα λεωφορεία στην εθνική οδό.
Σοβαρό ζήτημα έχει προκύψει ωστόσο με τους οπαδούς του ΠΑΟΚ που παραμένουν στο σημείο αναζητώντας τρόπο να συνεχίσουν το ταξίδι τους προς την Αθήνα.
 enikos
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook