Βρέθηκαν ληγμενα φυτοφάρμακα σε ρέμα στην Μεγάλη Χώρα Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Βρέθηκαν ληγμενα φυτοφάρμακα σε ρέμα στην Μεγάλη Χώρα Αγρινίου

Ληγμένα φυτοφάρμακα βρέθηκαν χθες Πέμπτη σε ρέμα στη Μεγάλη Χώρα Αγρινίου, μετά από καταγγελία περιοίκου στο υγειονομικό.

Αναλυτικά, , μετά από την καταγγελία, η υγειονομική υπηρεσία  Αγρινίου σε συνεργασία με την αστυνομία μετέβησαν στο σημείο όπου και καθάρισαν τα ληγμένα φυτοφάρμακα,που βρέθηκαν πεταγμένα στο ρέμα προς αποφυγή κάποιας πιθανής μόλυνσης.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η έρευνα που διεξάγει  το Αστυνομικό Τμήμα Αγρινίου για την ανεύρεση του δράστη, που πέταξε τα ληγμένα φυτοφάρμακα στο ρέμα.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook