Ληγμένα φυτοφάρμακα βρέθηκαν χθες Πέμπτη σε ρέμα στη Μεγάλη Χώρα Αγρινίου, μετά από καταγγελία περιοίκου στο υγειονομικό.
Αναλυτικά, , μετά από την καταγγελία, η υγειονομική υπηρεσία Αγρινίου σε συνεργασία με την αστυνομία μετέβησαν στο σημείο όπου και καθάρισαν τα ληγμένα φυτοφάρμακα,που βρέθηκαν πεταγμένα στο ρέμα προς αποφυγή κάποιας πιθανής μόλυνσης.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η έρευνα που διεξάγει το Αστυνομικό Τμήμα Αγρινίου για την ανεύρεση του δράστη, που πέταξε τα ληγμένα φυτοφάρμακα στο ρέμα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!