Βρέθηκαν ληγμενα φυτοφάρμακα σε ρέμα στην Μεγάλη Χώρα Αγρινίου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Βρέθηκαν ληγμενα φυτοφάρμακα σε ρέμα στην Μεγάλη Χώρα Αγρινίου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:46 π.μ.  |  Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Ληγμένα φυτοφάρμακα βρέθηκαν χθες Πέμπτη σε ρέμα στη Μεγάλη Χώρα Αγρινίου, μετά από καταγγελία περιοίκου στο υγειονομικό.

Αναλυτικά, , μετά από την καταγγελία, η υγειονομική υπηρεσία  Αγρινίου σε συνεργασία με την αστυνομία μετέβησαν στο σημείο όπου και καθάρισαν τα ληγμένα φυτοφάρμακα,που βρέθηκαν πεταγμένα στο ρέμα προς αποφυγή κάποιας πιθανής μόλυνσης.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η έρευνα που διεξάγει  το Αστυνομικό Τμήμα Αγρινίου για την ανεύρεση του δράστη, που πέταξε τα ληγμένα φυτοφάρμακα στο ρέμα.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...