Συνελήφθη 43χρονος στο Αγρίνιο για ναρκωτικά « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Συνελήφθη 43χρονος στο Αγρίνιο για ναρκωτικά

Στα χέρια της αστυνομίας έπεσε, σύμφωνα με πληροφορίες, εχθές ένας 43χρονος άνδρας ο οποίος, έπειτα από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε καφετέρια στο κέντρο του Αγρινίου όπου βρισκόταν, εντοπίστηκε στην κατοχή του ένα δισκίο λεξοτανίλ.

Ο άνδρας συνελήφθη με κατηγορία βασιζόμενη στο νόμο περί ναρκωτικών και αναμένεται να οδηγηθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα.
aerasnews

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook