Στα χέρια της αστυνομίας έπεσε, σύμφωνα με πληροφορίες, εχθές ένας 43χρονος άνδρας ο οποίος, έπειτα από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε καφετέρια στο κέντρο του Αγρινίου όπου βρισκόταν, εντοπίστηκε στην κατοχή του ένα δισκίο λεξοτανίλ.
Ο άνδρας συνελήφθη με κατηγορία βασιζόμενη στο νόμο περί ναρκωτικών και αναμένεται να οδηγηθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα.
aerasnews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...