Νοσήλεια 5 ευρώ στα ιατρεία του ΠΕΔΥ « aitoloakarnanianet

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Νοσήλεια 5 ευρώ στα ιατρεία του ΠΕΔΥ

pre-eopyy
Το ποσό των 5 ευρώ θα καλούνται να πληρώσουν στα πολυϊατρεία του ΠΕΔΥ οι ασθενείς, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργίαδη.

Ο υπουργός χαρακτήρισε ως ευτελές το πόσο των 5 ευρώ, και διευκρίνισε ότι θα πηγαίνει ωςπόρος για την εξέταση των ανασφάλιστων.

Όπως είπε ο κ. Γεωργιάδης από τη στιγμή που αυτά τα πολυϊατρεία εντάσσονται στο ΕΣΥ, θα ισχύσει και σε αυτά ό,τι ισχύει ήδη στο ΕΣΥ.

.nooz.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook