Το ποσό των 5 ευρώ θα καλούνται να πληρώσουν στα πολυϊατρεία του ΠΕΔΥ οι ασθενείς, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργίαδη.
Ο υπουργός χαρακτήρισε ως ευτελές το πόσο των 5 ευρώ, και διευκρίνισε ότι θα πηγαίνει ωςπόρος για την εξέταση των ανασφάλιστων.
Όπως είπε ο κ. Γεωργιάδης από τη στιγμή που αυτά τα πολυϊατρεία εντάσσονται στο ΕΣΥ, θα ισχύσει και σε αυτά ό,τι ισχύει ήδη στο ΕΣΥ.
.nooz.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...